מצלמות אבטחה לחצר

מצלמת אבטחה לחצר בשביל השקט הנפשי


השמירה על הבטיחות ועל הביטחון של כלל הדיירים במבנה וכל מי שמגיע אליו ונמצא בתוכו היא המשימה הראשונה של בעלי הבית או המבנה.


ככל שהבית או הנכס גדול יותר, כך מתעורר צורך דחוף יותר לנטר כל חלק וחלק ממנו. מצלמת אבטחה לחצר הן אחד האמצעים היעילים והנכונים למעקב אחרי המתרחש ולשמירה על רכוש.


מהן מצלמות אבטחה? למה ובאילו נסיבות אפשר להציב מצלמות אבטחה בתוך החצר של הבית או של העסק? מה מידת החוקיות בהצבה של מצלמות כאלה? היכן אפשר לקבל התקנה איכותית של מצלמת אבטחה בכלל, ולחצר בפרט? בשורות להלן הסתכל על מצלמות אבטחה בהיבט אחר.


מצלמות אבטחה – מה זה ומתי כדאי לעשות בהן שימוש


מצלמות אבטחה באופן כללי, ובפרט מצלמת אבטחה לחצר, הן מצלמות שנועדו לשדר תמונות מאזור מסוים. במקרים מסוימים ואם יש צורך בכך, התמונות שהמצלמות הללו משדרות מתועדות וניתן לעשות בהן שימוש מאוחר יותר. מצלמות אבטחה איכותיות לבית או לחצר נדרשות בכמה מקרים:


  1. אם בבית או בחצר יש רכוש שיש צורך לשמור עליו ולדעת בדיוק מה קורה בכל רגע נתון.
  2. אם בבית או בחצר מתגוררים או נמצאים אנשים שיש צורך לשמור על הבטיחות ועל הביטחון שלהם.
  3. אם הבית, כולל החצר, נמצא במקום שבו נדרש פיקוח מתמיד על המצב.


בשנים האחרונות עלה בצורה ניכרת מספר בעלי הבתים והעסקים שהתקינו מצלמת אבטחה לחצר או לבית. זאת, במטרה לעקוב אחרי האירועים ואחרי המתרחש שם. בגני ילדים ופעוטונים יש דרישה גוברת להתקנת מצלמות אבטחה, בשביל השקט הנפשי של ההורים.


מה מידת החוקיות בהצבת מצלמות אבטחה


באופן עקרוני, החוק איננו אוסר כלל ועיקר הצבת מצלמות אבטחה בשטח פרטי. נהפוך הוא – המצלמות הללו מונעות התפרצויות, גניבות וונדליזם, אם וכאשר מבצעי העבירות יודעים שהם עלולים להיות מצולמים.


ואולם במקומות עבודה, מוסדות חינוכיים ושטחים ציבוריים יש מגבלה חוקית בעיקר באשר למקומות שאסור בתכלית להתקין שם מצלמות  שטחי שירותים, מלתחות ומקלחות. בבתי מלון גם אסור להתקין מצלמות בתוך החדרים, אלא רק במסדרונות.


במקומות עבודה אסור להתקין מצלמות בתוך משרדים. מצלמת אבטחה לחצר, עם זאת, הן מותרות כשמדובר בשטח פרטי או אזור שבו מאוחסנות סחורות.

אם יש לכם עניין להתקין מצלמת אבטחה לבית או לחצר, אתם במקום הנכון.



כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של מיגוון שירותי מיגון יחזרו אליכם בהקדם לבדיקת האופציות להתקנת מצלמות אבטחה.


מצלמת אבטחה לחצר
Share by: