מערכת אזעקה לבית מחיר מבצע

מערכות אזעקה מחיר מבצע!

מערכת אזעקה אלחוטית ויסוניק - PowerMaster G-10

מערכת אזעקה לבית מחיר

חברת ייצור:
מערכת אזעקה לבית VISONIC
במקום 2800 ₪

רק 2,499 ₪ 
לא כולל מע"מ

מערכת אזעקה ויסוניק מחיר מבצע מדהים הכולל :
 מערכת בקרה אלחוטית דו כיוונית ממוחשבת
 לוח בקרה (קיבורד) מואר
סוללת גיבוי חכמה פועלת בהפסקת חשמל 
2 גלאי נפח + מגנט דלת + שלט כיס להפעלה וכיבוי  
מאושרת לשימוש בשבת ובעלת אישור של מכון צומת 
 אחריות מלאה לשנה על המוצרים וההתקנה
התקנה והדרכה חינם
** ניתן להוסיף סירנה חיצונית אלחוטית משולבת נצנץ וסוללת גיבוי בעלות 640 ₪

מערכת אזעקה קווית- ריסקו

מערכות אזעקה לבית מחיר

חברת ייצור:
מערכות אזעקה לבית RISCO
במקום 2600 ₪

רק 2299 ₪ 
לא כולל מע"מ

מבצע מדהים הכולל :
 מערכת בקרה קווית ממוחשבת
✔ לוח בקרה (קיבורד) מואר 
סוללת גיבוי חכמה פועלת בהפסקת חשמל
 2 גלאי נפח 
סירנה משולבת נצנץ פנימי+ חיצוני
חיווט כבלים / ספקים / מתאמים
התקנה והדרכה חינם
אחריות מלאה לשנה על המוצרים וההתקנה

לפרטים והתייעצות חייגו >> 050-809-0820
או מלאו פרטים בטופס ונשוב אליכם בהקדם.

Contact Us


התקנה מלאה הדרכה ואחריות על המוצרים חינם

מערכת אזעקה לבית פרטי משמשת בדרך כלל למטרת הרתעה של פורצים וכן למטרת דיווח בזמן אמת על ניסיונות של פריצה לבית. הבית הוא המקום הפרטי היקר ביותר שלנו, ואנו רוצים להגן עליו, על המשפחה שלנו ועל הרכוש שבבית בכל מחיר. לשם כך, רצוי להתקין מערכת אזעקה מתקדמת, שאותה ניתן להפעיל כאשר לא נמצאים בתוך הבית וגם במצבים כמו שעות הלילה, שבהם אנו ישנים ורוצים להגביר את רמת האבטחה של הבית.


למעשה, גם בתים שאינם נמצאים בשכונות יוקרה או כאלה שמכילים רכוש יקר רב ערך, צריכים כיום הגנה של מערכת אזעקה לבית אלחוטית או קווית . אנחנו חיים בתקופה בה פריצות לבתים הן דבר שקורה כל הזמן, בכל הערים בארץ ובאזורים השייכים לשכבות כלכליות-חברתיות שונות באוכלוסייה. מערכת האזעקה יכולה לשפר את רמת ההגנה שיש לנו על הבית וגם לאפשר לנו להיות שקטים ובטוחים יותר בזמן שאנו נמצאים במשך זמן ממושך מחוצה לו.


כמה עולה להתקין מערכת אזעקה לבית?


כל מערכת אזעקה לבית מורכבת מכמה חלקים עיקריים. חלקים אלה הם גלאים מסוגים שונים, מערכת ממוחשבת מרכזית, לוח מקשים, מצבר גיבוי שיספק כוח חשמלי גם במקרה של הפסקת חשמל וכן הרכיב שמשמיע אזעקה בזמן ניסיון כניסה בעת שהמערכת מופעלת. האיכות של כל רכיב כזה תקבע את המחיר הכולל של התקנת מערכת האזעקה לבית. 


ישנם סוגי גלאים וחיישנים זולים יותר, שמחירם יכול להיות עשרות שקלים בודדים לכל גלאי, ולעומת זאת, ניתן להשתמש בגלאים מתקדמים וחכמים יותר, שעלותם יכולה להגיע למאות שקלים לכל חיישן. הגלאים המתוחכמים יותר מבוססים בדרך כלל על זיהוי חום ותנועה, וניתן לפרוס אותם בצורה כזו שיהיה קשה מאוד לפרוץ לבית ללא תגובה של האזעקה. בנוסף לכך, ניתן גם לחבר גלאי עשן למערכת האזעקה, וכך להגן על הבית גם במקרה בו מתחילה לפרוץ שריפה. חיבור כזה ייקר מעט את עלות ההתקנה גם כן. 


מערכות אזעקה אלחוטיות וקוויות


ניתן להתקין בבתים מערכות אזעקה אלחוטיות, שאין להן תשתית קווית, ומבוססים על גלאים אלחוטיים. המערכות האלחוטיות הן בדרך כלל מעט יקרות יותר, מפני שהרכיבים האלחוטיים עולים יותר מרכיבים קוויים. יחד עם זאת, מכיוון שאין צורך לפרוש תשתית פיזית כאשר מתקינים מערכת אזעקה אלחוטית לבית פרטי, הדבר חוסך עלויות של התקנה ויצירת התשתית. 


המחיר של מערכת אזעקה לבית תלוי, כאמור, במספר הגלאים ובאיכות שלהם, וכן בסוג המערכת שבה משתמשים. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, אנו מזמינים אתכם לפנות למיגוון שירותי מיגון, ולקבל ייעוץ מקצועי ומוסמך לגבי מערכת האזעקה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.


ועכשיו מערכת אזעקה אלחוטית מחיר מבצע שלא כדאי לפספס!

Share by: