מצלמות אבטחה לבית

אומרים די לפריצות

מקרי פריצה לבתים הם דבר שכיח מאוד בערים רבות בישראל.


למעשה, פריצות מתרחשות לעתים קרובות מאוד, בשכונות רבות וגם בבתים ששייכים למשפחות שאינן בעלות רקע סוציו-אקונומי גבוה.


אחת מהדרכים הטובות ביותר להתמודד עם סכנה של פריצה, היא התקנת מצלמות אבטחה לבית.


מצלמות האבטחה הביתיות מעניקות שכבה נוספת של הגנה מפני פורצים וגנבים, ומשמשות כאמצעי בקרה וגם כאמצעי הרתעה אפקטיבי ביותר כנגד הפורצים.


ההרתעה מושגת על ידי יידוע של כל מי שמתקרב לבית, שמותקנות בו מצלמות אבטחה, וכך הפורצים הפוטנציאליים מבינים כי הם עלולים להיתפס ויבחרו יעד אחר לבצע בו את הפריצה.

 

סוגים של מצלמות אבטחה לבית


ישנם כמה סוגים נפוצים של מצלמות אבטחה לבתים. מצלמות בית האינפרה אדום מיועדות לצילום בכל שעות היממה ובכל תנאים של תאורה ואקלים.


יש להן יכולת צילום טובה גם בחושך, מאחר והן מסוגלות לזהות תבניות חום של בני אדם שמתקרבים לבית.


סוג נוסף של מצלמות הוא מצלמת הכיפה. מצלמות אלו הן לא מאוד בולטות לעין, וצורתן מקשה על הפורצים להבחין בדיוק באיזו זווית הן מצלמות.


מצלמות אלו הן יעילות מאוד, והשימוש בהן בבתים בישראל הוא שכיח למדי. 


ישנם עוד כמה סוגים נוספים של מצלמות אבטחה לבתים, והן נבדלות זו מזו באופן בו הן מצלמות ומקליטות את התמונה.


חלק מהמצלמות דורשות חיבור למכשיר שמקליט את הצילומים, וחלקן מסוגלות לשלוח באמצעות חיבור לאינטרנט אלחוטי ולענן את הצילומים גם לאפליקציה ייעודית בטלפון הנייד.

 

באמצעות מצלמה לבית עם אפליקציה, בעלי הבית יכולים לקבל בכל שעה ביממה את היכולת לראות מה מצולם במצלמה ולבדוק האם ישנה פעילות כלשהי ליד הבית שלהם. 


מצלמות אבטחה ששומרות עליכם בכל עת


מצלמות אבטחה לבית מספקות לא רק הגנה והרתעה מפני פורצים ושודדים, אלא גם מספקות שקט נפשי רב יותר לבעלי הבית.


כאשר מותקנת מצלמת אבטחה, הסיכוי לפריצה לבית קטן, ובעלי הבית יכולים לישון טוב יותר בלילה וגם לנסוע בראש שקט יותר לנסיעות ממושכות מחוץ לבית, מפני שהם יודעים כי הבית מוגן על ידי מצלמות האבטחה.


בעזרת שימוש במצלמות האבטחה של חברת מיגוון שירותי מיגון, גם אתם יכולים להגביר בקלות את רמת האבטחה בבית שלכם, וליהנות משמירה צמודה ומוקלטת בכל עת על ידי צילום של הסביבה הביתית שלכם במגוון זוויות ותנאי תאורה.


במציאות בה פריצות הן דבר שכיח כל כך, זוהי הדרך הטובה ביותר להגן על הבית שלכם ולדאוג לביטחון של הרכוש שלכם ושל בני המשפחה שגרים בו.


>> פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני והזמנת התקנת מצלמות לבית במחיר מבצע!


מצלמות אבטחה ביתיות

מצלמות אבטחה לבית מחיר

מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית הן אחד מפתרונות האבטחה האישית, הנפוצים ביותר. ניתן כיום להתקין במהירות מערכת של מצלמות בנקודות מפתח חשובות. כך משיגים יכולת תצפית איכותית, על כל המקומות החשובים בבית או סביבו. למה זה כדאי וכל היתרונות – כאן לפניכם. 

הפתרון שלך להרתעה 

היתרון אולי החשוב ביותר של מצלמות לבית, זה עצם קיומן במקום. חשוב להדגיש שאין אלה מצלמות נסתרות אלה להיפך. ברגע שמתקינים מצלמות אבטחה לבית, מקבלים מערכת שיוצרת הרתעה ממשית, בגלל שהן שם. מרבית הפורצים לא יתאמצו לנתק מצלמות או גלאים, ולהסתכן בהסתבכות עם החוק. לרוב הם יעדיפו לחפש לעצמם בתים אחרים, אנשים שלא ממגנים את בתיהם. ברגע שהמצלמות מותקנות והמערכת פועלת, הסיכוי לפריצה יורד מדי במידה ניכרת! אבל האמת היא שזה אפילו לא היתרון היחיד. 

לראות 24/7

קשה למצוא מערכת אבטחה מתמידה ואמינה כמו מצלמות אבטחה לבית. אף שומר אנושי לא מסוגל לפקח על המקום עשרים וארבע שבע. אבל עבור מצלמות האבטחה, זו לא בעיה. כיום ניתן לקבל גישה למצלמה, דרך אפליקציה בנייד. לא משנה איפה אתם או מה השעה, אתם יכולים לראות הכל כאילו אתם שם. מתקין מנוסה יכול להעמיד את המצלמות בדיוק בנקודות הכי חשובות. ישנם דגמים משוכללים, שכוללים אפילו גלאי תנועה. אם המצלמה מזהה תזוזה, היא מתריעה על כך.  כמו כן, ישנם סוגים בעל מנוע פנימי. בעזרת המנוע אפשר לכוון את המצלמה לצדדים או מעלה מטה. כדאי לדעת שיש מצלמות עמידות לתנאי חוץ. זה מעולה במיוחד לבתים פרטיים או לצילום חצרות. המערכת פועלת היטב גם בחשכה, בזכות יכולות אינפרה אדום. כמו כן, ישנם דגמים בעלי מארז קשיח מיוחד. זהו פתרון עמיד לוונדליזם ולפגיעה. 

מצלמות אבטחה למען השקט הנפשי שלכם

אין ספק כי מצלמות אבטחה לבית נותנות המון, לשקט הנפשי שלכם.

1.     אפשר לחבר מצלמות אבטחה ביתית לרשת האינטרנט. כך מקבלים מערכת במעגל סגור, באיכות מקצועית.

2.     אם הילדים לבד בבית, אתם יכולים לראות מה שלומם בעזרת המצלמה.

3.     אם בבית נמצאים ביביסיטר, מנקה או אינסטלטור, תוכלו לדעת שהם תמיד מתנהגים כשורה.

4.     כשיש מצלמה, אתם יכולים לפקח על הבית אפילו כשאתם בעבודה או בחו"ל.

5.     במידת הצורך, ניתן לקבל התראה דרך האפליקציה.

6.     אם מזהים משהו חשוד או בעייתי, אפשר לפנות מיד למוקד אבטחה או ישירות למשטרה. 

Share by: