אינטרקום לבית פרטי

פתרון אידאלי לבית


אינטרקום לבתים פרטיים הוא מערכת שמשמשת לבקרה ולשליטה על זהות המבקשים להיכנס לתוך הבית. בעזרת שימוש באינטרקום, ניתן לשמוע את מי שנמצא על סף הדלת, וגם לראות אותו, כאשר מדובר באינטרקום עם מצלמה. אנחנו חיים כיום בעידן בו יש לשמירה על הפרטיות ועל הביטחון בבתים חשיבות רבה מאוד. כדי למנוע כניסה של זרים לא רצויים, וגם כדי לדעת בדיוק מי מבקש להיכנס לבית או לבניין המשותף – השימוש באינטרקום הוא חשוב מאוד.


האינטרקום משמש לא רק לבקרה ואבטחה, אלא מאפשר גם להיכנס לבתים פרטיים בעזרת קוד מספרי ונוח לשימוש, במקום להשתמש במפתח. תכונה זו של מערכות אינטרקום מסוימות משמשת גם להגברת הביטחון האישי וגם ככלי יעיל לכניסה מהירה לבתים, לחצרות ולחניות פרטיות. 


אינטרקום אודיו ו-ווידאו


יש מגוון רחב של מערכות אינטרקום לבתים פרטי. מערכות האודיו מאפשרות לשמוע את קולו של האדם המנסה להיכנס לבית, וכך ניתן להחליט אם להעניק לו גישה פנימה. מערכות האינטרקום שהן משולבות מצלמה, מאפשרות לא רק לשמוע את קולו של אותו אדם, אלא גם לראות אותו בעזרת מצלמת הווידאו שמשדרת אל תוך הבית. כך ניתן לבצע זיהוי ברמה גבוהה יותר, ולהחליט האם להעניק גישה לבית לאותו אדם המבקש בכך.


מערכת אינטרקום ביתי, בין אם מדובר במערכת אודיו או ווידאו, יכולה להיות משולבת בקודן. הקודן משמש לכניסה לבית אך ורק למי שיודע את הקוד הסודי.


הקודן יכול לשלוט גם על כניסה לחניה בבית פרטי ועל כניסה לחצר.


פתרון אבטחה אידיאלי לבתים פרטיים


מערכת אינטרקום לבית דירות ולבית פרטי משמשת כשכבה נוספת של הגנה ואבטחה, ומאפשרת רמת בקרה מקסימלית על כל מי שמעוניין להיכנס לבית שלכם. בעזרת מערכת אינטרקום עם מצלמה, תוכלו גם לצפות באותו אדם, ולקבל החלטה על בסיס כך.


האינטרקום הוא פתרון אבטחה אידיאלי, מאחר והוא מאפשר לכם להעניק גישה לשטח הפרטי שלכם אך ורק לאנשים שאתם מעוניינים שייכנסו פנימה. את האינטרקום ניתן גם לשלב בחיבור לקו הטלפון, וכך לקבל מערכת ידידותית ונגישה מאוד למשתמש.


מערכות האינטרקום שמציעה חברת מיגוון שירותי מיגון עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות, ובעזרתן ניתן להגביר את רמת הביטחון בבית. אנחנו מציעים מגוון רחב של סוגי מערכות אינטרקום, שמתאימים לבתים פרטיים, לבתים משותפים וכן לחללים משרדיים. נשמח להעניק לכם ייעוץ נוסף לגבי מבחר פתרונות האבטחה המקצועיים לבית של החברה שלנו, כך שתוכלו לקבל חבילה שלמה של אמצעי מיגון ובקרה המותאמים לצרכים שלכם. 


אינטרקום לבית פרטי

 קודן אינטרקום לבית

אינטרקום לבית פרטי הוא כיום פתרון הכרחי. את האינטרקום ניתן לחבר ישירות לדלת הבית. אפשרות אחרת היא לחבר אותו אל שער הכניסה שמקובע בגדר. אך כדאי לדעת כשמחפשים מחיר התקנת אינטרקום משתנה מכיוון שיש כמה וכמה סוגים ואפשרויות של מכשירי אינטרקום. מוזמנים לקרוא את הסקירה - כך תבחרו פתרון מותאם עבורכם.

אינטרקום לבית עם קודן מובנה

הדגמים הוותיקים של אינטרקום לבית פרטי, היו בסיסיים למדי. היחידה החיצונית חוברה ליחידת טלפון פנימית, עם שפורפרת. כיום יש פתרונות הרבה יותר משוכללים ויעילים. לדוגמא, ניתן לחבר את היחידה החיצונית לכמה מכשירים שונים של טלפונים פנימיים. זאת אומרת שכמעט בכל חדר שבו נמצאים בבית, יש גישה לאינטרקום. אבל מעבר לכך, ניתן לבחור מכשיר עם קודן מובנה, בילט אין. הקודן הוא מערכת של כפתורים לחיצים. הוא פותח את הדלת על פי הקשה של קוד סודי. ניתן אף לשפר את המכשיר, עם שילוב של גלאי קרבה. גלאי הקרבה אלה אביזרים זעירים, בגודל של מפתח או מטבע. כאשר מקרבים את האביזר לקודן, הוא פותח את שער תיכף ומיד.

מצלמה

סוג משופר אף יותר של אינטרקום לבית פרטי, כולל מצלמה מובנית. המצלמות כיום יעילות ומשוכללות. הן יכולות לבוא עם מסך פנימי מוגדל, של 7 אינץ'. ניתן לזהות בקלות כל מי שמתקרב לדלת או לשער. לרוב ישנה זווית צילום רחבה, עם רזולוציה נהדרת ואף התאמה לצילום בחשכה. המצלמה מופעלת אוטומטית כאשר מישהו לוחץ על כפתור האינטרקום שבחוץ. בנוסף אפשר להדליק את המצלמה מבפנים באופן יזום. מדובר בפתרון המשלב ביטחון אישי, הרתעה ויכולת זיהוי טובה. כך מזהים האם בחוץ נמצא בן משפחה, חבר, שכן, שליח מבית עסק כזה או אחר וכדומה. העלויות של אינטרקום משולב מצלמה, סבירות ביותר ולא חייבים להיכנס להוצאה יקרה.

עמידות למים

דבר נוסף שצריך לבדוק היטב, זה האיכות של המכשיר. לא כל אינטרקום לבית פרטי שזמין כיום, הוא באמת בעל איכות מעולה. דרך טובה לוודא שאתם מקבלים איכות טובה, היא לוודא מהי העמידות. מכשיר איכותי יהיה עמיד למים ועמיד בפני חלודה. זה חשוב שכן היחידה החיצונית חשופה לתנאי מזג האוויר, חורף וקיץ.

לסיום, מומלץ לבחור מכשיר איכותי וגם דקורטיבי. בסופו של דבר, האינטרקום הוא האביזר שמקבל את פני הבאים אליכם הביתה. כאשר הוא משוכלל, עמיד ויפה, מדובר בתוספת נחוצה וטובה, לשער הכניסה בביתכם. 

Share by: