מערכת אזעקה אלחוטית או קווית?

בעידן בו מקרי פריצה לבתים ולעסקים הם דבר שכיח ביותר, מערכת אזעקה איכותית יכולה למנוע מצבים כאלה ולשמש כאמצעי אבטחה יעיל ואפקטיבי. כל מערכת אזעקה מבוססת על אמצעי כלשהו לזיהוי של כניסה בלתי מורשית, ומפעילה אמצעי אזהרה ודיווח כאשר הדבר קורה.


ישנם לא מעט סוגים של מערכות אזעקה בשוק, שלכל אחד מהם חיישנים שמזהים תנועה בשעה שהחלל נעול, כולל חיישנים המבוססים על זיהוי תנועה, חיישני אינפרה אדום וחיישנים מסוגים נוספים.


שימוש במערכת אזעקה הוא דבר הכרחי כאשר רוצים לשמור על בטיחות בבתים ובמקומות עבודה סגורים, והדבר מהווה גם בדרך כלל דרישה של חברות הביטוח, כאשר מעוניינים לבטח את המבנה הפרטי או העסקי. לכן, חשוב מאוד לבחור במערכת אזעקה אמינה ויעילה, אשר יש לה יכולת התרעה ודיווח מתקדמת, ותאפשר גם שליחת הודעה במקרה שנעשה ניסיון לפרוץ למבנה המאובטח.

 

מה כדאי? מערכת אזעקה קווית או אלחוטית?


כאשר אתם באים לבחור מערכת אזעקה חדשה כדי להגן על הבית או על העסק שלכם, חשוב לדעת כי ישנן מערכות אזעקה אלחוטיות ומערכות אזעקה קוויות. הבחירה בין מערכת קווית או אלחוטית תלויה בכמה גורמים, ולכל סוג של מערכת אזעקה יש את היתרונות שלו.


מערכת אזעקה קווית מחייבת תשתית פיזית שתאפשר את השימוש בה. לעומת זאת, במקומות בהם לא קיימת תשתית פיזית שתאפשר את התקנת המערכת, ניתן בהחלט להשתמש במערכת אזעקה אלחוטית. מערכת אזעקה אלחוטית היא מודולרית, וניתן להתקין אותה בקלות וגם להזיז אותה בפשטות ובנוחות ממקום למקום. 


בנוסף לכך, מערכת אזעקה אלחוטית מומלצת בגלל יתרונות רבים נוספים. המערכת היא אסתטית ויעילה, והיא ניתנת לשדרוג בעזרת ציוד היקפי, כמו סוגים שונים של גלאים - גלאי מבוססי טמפרטורה, גלאי נפח, גלאי עשן והצפה, גלאים מגנטיים ועוד. את מערכת ההזעקה האלחוטית ניתן גם לחבר לאפליקציה ייעודית שמופעלת בטלפון החכם שלכם, וכך לקבל שליטה מלאה על המערכת וכן לקבל התראה לטלפון באופן ישיר בכל מקרה שבו האזעקה מופעלת. 


מערכות האזעקה של חברת מיגוון


מיגוון היא חברה בין הוותיקות הפועלות כבר שנים רבות בשוק אמצעי האבטחה לעסק ולבתים פרטיים. החברה מציעה מערכות אזעקה אלחוטיות של היצרניות האיכותיות והמובילות בתחום, ובנוסף, מערכות אזעקה קוויות יעילות ואיכותיות.


החברה גם מציעה שלל אמצעים נוספים שמסייעים לאבטחה והגנה, כגון מצלמות אבטחה, מערכות אינטרקום משוכללות ואמצעים רבים נוספים של שמירה והגנה. צרו קשר איתנו עוד היום



מערכות אזעקה אלחוטיות או מערכות אזעקה קוויות
Share by: